מה החשיבות של הסכמי עבודה?

כיום, יותר מאי פעם, נדרשים הצדדים להסדיר את יחסי העבודה ביניהם באמצעות הסכמי עבודה, אשר נערכים ונחתמים בתחילת או במהלך תקופת העסקתו של העובד.

משרדנו מספק שירותי ייעוץ מקיפים וממצים בהכנת הסכמי עבודה, עריכתם ובחינתם על מנת שיתאימו הן לצרכי הלקוח והן לדרישות הדין והפסיקה.

חשוב לזכור כי הסכמי עבודה המנוסחים ונערכים כהלכה מסייעים רבות במניעת  התדיינויות מיותרות בין הצדדים, בשיפור יחסי העבודה ובשמירתם ואף מביאים לפריון עבודה גבוה וליצירת סביבת עבודה  יעילה וטובה יותר.

שאלות נפוצות

מה הקושי בהוכחת
אפלייה במקום העבודה?

מה מייחד עובדים המועסקים בשירות הציבורי?

האם חוזה עבודה הוא קשיח ולא ניתן לסטות ממנו?

כיצד נקבע האם התקיימו יחסי עובד מעביד?

מה זו תובענה ייצוגית?